Waarom melding "server onvindbaar" op iphone 4 en 4s ?

Als ik een link van bijv marktplaats wil openen vanuit whatsapp dan krijg ik de melding: "safari kan de pagina niet openen omdat de server onvindbaar is"
Dit is zowel op mijn iPhone4 en de 4S van mijn vriend.
Via het 3G netwerk is dit probleem er niet en in mijn vriend zn eigen huis ook niet.
Dit probleem doet zich nu voor sinds een week of 3 maar niet altijd,de ene keer laadt de pagina gewoon wel en snel en de andere keer krijg ik dus die melding.

Wat ik al gedaan heb om het op te lossen:
Modem verplaatst
Wifi op een ander kanaal gezet
Modem gereset
Andere kabel van muur naar modem (adsl)
Op de iPhones de cookies en geschiedenis gewist
De iPhones uitgezet en weer aan
Mijn iPhone is zelfs volledig leeg geweest en alles is opnieuw ingesteld.

Mijn vermoeden gaat uit naar de wifi connectie/modem niet best meer.
Iemand tips ?

(Nu wilde ik een printscreen maken maar nu zul je zien,nu laadt de pagina weer wel)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Antwoorden (1)

Het kan zijn geweest dat bij het openen van de webpagina de lokale cache op je computer aangesproken werdt. Mogelijk is je cache nu geleegd en hierdoor vind hij de website wel weer.

Als het nu wel weer werkt, dan is het verder lastig te achterhalen wat de oorzaak was.